Hatten avgör.

Nu har de blivit Måndag igen och en ny vecka har börjat.
Idag ska jag och min mamma åka och fotografera Alfons och Wille.
När Alfons var ca 6månader gammal så var vi ut på ikea, där stjärnstudio var. Så jag tänkte att de var ju ett billigt sätt att knäppa 6månaders kort på.
De slutade som de oftast göra  när man tror att de blir billigt. De blev inte så billigt.
För när bilderna väl kom så kunde jag ju inte välja vilken som var bäst så jag tog allihop.
Och självklart har man knäppt kort på Alfons så måste man ju även ta på Wille.
Jag hade tänkt att knäppa 6 månaders kort på Wille med men har sagt så att jag knäpper när han kan ha samma kläder som Alfons hade på sig. Och de har dröjt de.. haha.. Alfons hade eller har ganska stort huvud, så innan Wille har kunnat haft kepsen som Alfons hade Så har Wille hunnit blir nästan 1år. Med den som väntar.... har jag hört..
Så nu äntligen blir de av att knäppa kort på Wille.
Jag tänkte även knäppa sysskon bild på dom två godingarna.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0