blidgalleri..

Kan ni gissa vart jag har varit under hela tiden nu? JA de var rätt i husvagnen.
Inatt så har vi faktist sovit hemma. När man bor i hus så finns de ju en hel del att göra även hemma på sommrarna.
Men som de ser ut nu så åker väl vi till husvagnen igen nu på eftermiddagen,.
Jag tänkte inte skriva så mycket nu utan slänga ut lite bilder på vad somhar hänt under sommaren fram tills nu.
Bilderna får tala för sig själv.

ENYOJ....



                                ALFONS BÄSTA KOMPIS MARKUS.

      TACK MARKUS FÖR ATT DU LEKER OCH PASSAR ALFONS...


                    BRÖDERNA LASSANDER HAR PICNICK



                               LEKA I VATTEN ÄR JU ALLTID KUL.



                 ÄVEN FRISÖR FINNS PÅ MOHEDSCAMPING.

        MEN TYVÄRR SÅ FINNS DE BARA EN FRISYR ATT VÄLJA PÅ.


                               KORV MED BRÖD SOM VIKNING..

             LASSE BLEV JÄTTE NÖJD NÄR KORVEN KOM FRAM...


     MARKUS LÄR ALFONS  SKÅL. ELLER GUM SOM ALFONS SÄGER.



                          JAG OCH ALFONS, VISST ÄR VI VACKRA.,.



                                        WILLE ÄR JÄTTE GLAD...


                          MINA FAVORITER  SYSKONEN LARSSON..

                                                                                              FOTOGRAF: ALFONS.


                                           VÅRAN HELGALNE GRANNE.

                            JAG HAR ALLTID SKOJ MED HENNE..

           
                MÅSTE JU OCKSÅ VISA MARKUS PÄRLA.       *SÅÅ FIN*






Kommentarer
Postat av: Emelie

väldigt vackra bilder tycker jag. Haha!

2008-07-22 @ 21:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0