ingen rast, ingen ro, bara stress...

Jaha nu var de ett tag sedan igen. Fy vad dålig jag är på att skriva här.
Men vad har jag gjort sedan sisst? Jo de jaghar ängnat mig åt nu i 1 veckas tid är att byta bajsblöjor och tårka spyor.
Alfons har haft vatten dearré sedan tisdags morse (1/7 alltså) och började kräkas i torsdags. Men nu värkar de som att han börjar bli lite bättre, men då börjar ju lilla Wille med att bli lösare och lösare i magen så de värkar som att de blir en vecka till fast nu är de Willes tur.
Slut på bajs snack nu..

Idag så har jag varit väldigt flitig. Jag har minsan klippt gräset, trimmat runt kanterna, jag har dammsugit bilen.
När jag var klar med de så åkte jag, mamma, Wille och Alfons ut till IKEA och köpte ett köksbord som jag nu har monterat ihop.
Vi var även ut till Owes där jag köpte en vaxduk som jag har häftat fast på bordskivan.
Nu håller jag på att möblera om i vardagsrummet.
Men efter att ha skutit runt tunga soffor, burit de tunga köksbordet från köket till vardagsrummet, och monterat de nya och fixat de på plats, så kännde jag att jag behövde en liten rast framför datorn med ett stort glas vatten.

Nu kommer min ena lilla syrra Elin för att hjälpa mig, va snäll hon är.... hehe..

ingen rast ingen rå bara stress må ni tro... hehe..
åter till arbetet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0