vad har hänt sedan sisst?

Jaha vad har hänt sedan jag skrev sisst för hur länge sedan som hellst? Jo Andreas har hunnit fylla år. så vi firade han i husvagnen, av mig fick han ratt och pedaler med rally spel till ps2, en OBH nordica öl pump, och en flygtur.





Som alltid så är vi ju i husvagnen och pyser. En dag så ringde min morbror till mamma och sa att han och Linus(min kusin) skulle komma till oss och hälsa på. Jätte kul tyckte jag då vi inte träffar som så ofta tyvärr.

Solat och badat har vi gjort en hel del då de varit så himla fint väder.
Men allt har ju även ett slut så i söndags så åkte vi hem för att Andreas skulle börja jobba på Måndagen. När vi åkte hem på söndagen så fick vi även med oss Emilie hem. De var kul de vi hoppas de blir fler gånger.
De är ju inte så dumt att vara hemma heller då mamma och pappa har ju pool som de nu är 29grader i, eftersom dom är kvar i deras husvagn så har vi ju poolen för oss själva. såå himla nice. Ikväll så ska jag och andreas hitta på något för oss själva utan barn. Ska blir så nice.
Nää nu komm barna ner så nu lär jag sluta skriva och leka med dom istället.
men somalltid annars här kommer bilder så ENYOJ......



                         ANDERAS SKA UPP OCH FLYGA...



           ALFONS TYCKTE DE VAR JÄTTEKUL ATT GÅ I LINUS SKOR

jag hoppas verkligen att han inte går i linus fotspår.... hahaha..


                              KONGEN AV CAMPINGPLASSEN...

                            lika pappa med långt släp.


         SOM SAGT VI PYSER NÄR NI ÄR I HUSVAGNEN...




                         MORBROR AGNE OCH MAMMA AGNETHA..

                                                 lika som bär..


        ALFONS OCH WILLE GILLAR ATT BADA I DERAS BUBBLA POOL




     OCH SÅ KLART INTE ETT AVSLUT UTAN EN BILD PÅ MARKUS...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0