hopsnurr....

Ja detta blir ett hopsnurr, fast jag ska verkligen anstränga mig nu till att skriva riktigt och korekt.
För min mamma har klagat på att jag inte sätter pungt och stor bokstav och nytt stycke.
Vi får väl se om de blir bra nu..  hehe...

Som ni säkert redan vet så har jag så klart varit i husvagnen och därför inte kunnat skriva här.
Imorgon så kommer Carina och Emilie hit och vi ska åka till köpis, därefter så åker jag tillbax till husvagnen.
Imorgon kväll så kommer även mina småsysstrar hem från sin resa till Frankrike och Tisé (tror att de stavas så)
Otur att jag nog hinner åka till husvagnen innan dom kommer hem för jag har ju  inte saknat dom ett dugg..
*kanske lite då*

Nää fyy jag kommer inte på något mera att skriva nu så jag lägger ut bilder istället.
ska nu hänga tvätt och sedan gå och kolla på Tv med min kära gubbe.




       Morfar och Wille på midsommar, kollar på fallskärmshoppare.




         Ingen midsommar i mohed utan fallskärm sägs de...





                 Långbord på midsommar de var jätte trevligt.






             Säger inte vilka dom är men kul hade vi.......







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0