longe time no see..

hej du glade som roar dig med att gå in och läsa min blogg. som du kan se så har jag inte skrivit på ett bra tag.
de beror på att jag och min underbara familj har varit i husvagnen, vi hade så mysigt och såå fint väder så vi bestämde oss för att stanna kvar. dock inte stackars Anderas som lärade åka hem och jobba.

söndag den 1/6 så var vi med i tidningen igen. de var Aftonbladets bilaga allt om hem eller vad den nu hette.
och idag måndag så kommer GD till oss för att intervjuva oss, att dom bara orkar, jag kan inte förstå att vi är så intressanta för tidningarna. bara för att de skilljer 8månader och 27 dagar mellan grabbarna.

S¨å hur började min dag idag då? Jo kl 04,30 så vaknade min goa lilla Alfons och tyckte att vi skulle gå upp och leka
men de tyckte inte jag. så han fick en flaska med vatten och några nappar så efter ett tag så somnade han snällt om igen.
Wille vaknade kl 06,45 så då gick jag upp med Wille och gav han välling, bytte blöja och satt oss och mös ett tag.
kl 09,00 så vaknade sedan Alfons, han fick fil och macka och sedan så gick vi ut alla tre för att klippa gräsmattan.
mitt i klippandet så gick den förbannade gräsklipparen sönder. eller ja sönder och sönder självgående funktionen slutade funka så jag fick trycka den där jäkla klipparen för egen maskin och fy fan vad tungt och svettigt de blev.
bara trimmningen kvar nu. de ska jag göra så fort andreas vaknat så hankan vara inne med grabbarna nu när dom sover.
Idag måndag så ska jag även åka till valbo och färga håret hos världens bästa frisör vid namn Linda.
Och så ringde dom från PFV och ville att jag skulle jobba inatt och jag tackade JA.
Så mamma ska ta grabbarna i natt och i morgon så jag kan jobba. Tack världens bästa mamma (näst efter mig då så klart... hihi)

ÅÅÅÅ vad kul de var att skriva här igen nu. så nu vill jag inte sluta men tyvärr så har jag nog inte så mycket mer att skriva just nu. då blir de nog lite för svamligt.
ska skriva offtare nu hehe...

lägger nog ut lite bilder från den gångna veckan i husvagnen..

bus ungarna....



vilden.. hehe

Wille tycker de är roligt att se på TV med storebror..

Alfons får vara med och spela..




Kommentarer
Postat av: helena

Du hinner inte mer än hem så e det dax o jobba.....

Första bilden var ascool, kul.

kram

2008-06-09 @ 15:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0