Växer så de knakar.

Idag så har vi varit först på BVC och sedan på 107:an för att träffa Willes läkare. inget alvarligt utan mer en rutin kontroll eftersom Wille är född 3månader förtidigt.
Allt såg bra ut både på BVC och hos läkaren. Båda sa faktist helt ovetande av vad den andra hade sagt. Sa dom tyckte att Wille var som en 7månaders bebis och att han var en mycket glad kille med mycket energi.(fast man räknar ju han som en 6månaders efetrsom han är 3månader förtidigt född)
Och han utväklas jätte fint. Då blir man som mamma väldigt glad och stolt.
Wille är ju en stor kille nu han vägde 7800G och var 68cm lång. han växer så de knakar...

Idag så har vi också planerat att åka till Mohed till gissa vad..... JAAAAA våran husvagn.. hehe.
På vägen till mohed ska jag stanna i bergby för att byta en pipmugg som jag har sålt från Tupperware.

ojoj vad konstigt skrivet detta belv ja vi vet någ både du och jag att jag kommer aldrig att bli en riktig skribent. hehe.
nää nu ska jag nog ta och starta en maskin tvätt och hänga den innan vi åker. alla tre grabbarna sover nu så vi kan ju ändå inte åka NU.

ja då ses vi kanske på söndag eller måndag.
hej hej leverpastej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0