altanen skulle rengöras... men..

inte idag tydligen...
Andreas var ledig idag och då skulle vi passa på att göra ren altanen före innan den ska oljas, och vi skulle städa och ja göra allt som ska göras..
men istället så gjorde vi nog ingenting. jo jag åkte och handlade och de var väl de ända.
Annars så var vi bara med barna och de är väl igentligen de somjag tycker är viktigast. att få tillbringa TID med Alfons och Wille.
när jag har gett dom all tid jag bara kan och inte gjort en massa annat då känner jag verkligen att jag fått utnyttjat dagen med mina barn till max.

oj så konstigt skrivet de här blev. men men jag hade inte så mycket att skriva de var nog därför som de blev som de blev.
men nu står de iallafall någonting iställer för ingenting.. =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0