ÄNTLIGEN

igår så väntade jag hela dagen på att vi skulle åka till husvagnen. Men Andreas kom hem så sent så vi kunde inte åka i går. gissa om jag blev besviken. men men får åka idag istället, de är ju inte så att vagnen åker iväg utan den står ju faktist kvar.
så nu väntar jag bara på att mina tröjor ska torka efter att jag har tvättat dom så nu alldeles alldeles strax så ska vi åka.

så vi ses igen på söndag.
och på söndag så ska jag ha ett tupperware party hemma hon en tjej. så jag hoppas de komemr att gå bra ochatt jag kommer att få in fler demon där.
jag håller tummarna för mig.

NU MOT HUSVAGNEN!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: helena

Hoppas ni får en skön helg i husvagnen, själv skulle jag oxå varit där men det finns ju massa måsten ibland.
sköt om er.
kram

2008-05-16 @ 07:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0