BORTA BRA MEN.......

Varit i husvagnen sedan i torsdags. vi har haft de jätte bra förutom.....
lördagen så var de jätte dåligt väder de till och med snöade. lördags kväll så gick jag och andreas och la oss vid 22,30 tiden. precis som vi lagt oss och nästan somnat så vaknade vi av att hela vagnen skakade. Mamma och Pappa pratade i fårat förtält ochjag tänkte : va fan vör dom i vårat tält? nu har pappa druckit och så ska han vara rolig och ta hit folk till vårat tält och tvinga upp oss ur sängen. så jag skrek ut att MEN VA FAN VI LIGGER OCH SOVER!!!! Då fick jag till svar att vi hålelr på och tar bort snö från erat förtälts tak annars så kan tältet rasa. så jag och andreas fort upp och ut för att hjälpa till på vårat tak och några andras tak.
härre gud de hade slagit om till tö, och snön som kom var så tung så tung att två andra tält i närheten av oss hade rasat ihop.

Tack vare att mamma och pappa väckte oss och tog bort snön från vårat tak så åt jag, andreas, alfons och Wille frukost i förtältet i pyamas dagen efter. för så sant somde är sagt på morgonen så var de ca 20grader i vårat tält och man kunde inte alls tro att de hade varit sån "snö katastråf" på natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0