i "väntans tider"

idag så har jag, Alfonsoch Wille varit på baby sång, som vi gör varje onsdag. de är sååå kul. jag märker verkligen på alfons att han tycker att de är  kul att gå dit och sjunga och leka med andra barn. redan vid frukostbordet i morse så satt han och sjöng efter att jag berättat att vi ska gå och sjunga efter han ätit gröten.
jag gick in på toa för att kamma håret och när jag står där så hör jag att han sitter och sjunger. när jag går in i köket så har alfons tagit ett av ljusen och sitter och sjunger i den, precis som en microfon. han är ju bara för go min lilla gull unge.

Nu väntar vi bara på att pappa andreas ska komma hem så vi kan åka till husvagnen. jag har redan packat bilen, städat hemma och inhandlat de vi ska ha med oss.
de ska bli såå kul att få komma iväg till husvagnen jag längtar så mycket just nu.

jaja nu sk ajag nog åka iväg en sväng för att hämta ett paket som väntar på mig. lämnar kvar pojkarna hos VÄRLDENS BÄSTA MAMMA som är MIN mamma.
hon ställer alltid upp när jag behöver hjälp. och hon avlastar mig jätte mycket.
tack för att du finns och för att du alltid finns för mig när jag behöver dig mamma.~


image3

 ¨~~~~~~~~~~~~~~~~¨¨¨¨~~~~~~~~~~~¨¨¨¨~~~~~~~~~~¨¨¨¨¨~~~~~~~~~~~¨¨¨¨¨~~~~~~~~~~~¨¨¨¨¨~~~~~~~~~~~¨~¨¨¨¨¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0