TORSDAG!

ja då sitter man här igen. Alfons och wille sover. eller ja Wille sover, Alfons står mer och sjunger och vill inte alls sova. men han måste ju eftersom att när Lisette kommer kl 13 så ska vi åka till Valbo och då måste domju vara färdig soven.
i morgon ska jag jobba på de undeerbara stället Hilleborg. jag älskar verkligen att åka dit oh jobba med dom underbara dementa tanterna och gubbarna. dom är såå roliga och Gulliga.
de är värkligen dom får får mig mer till att vilja utbilda mig till Undersköterska. så jag har chans till att kunna få en fast anställning innom demens boenden.
och när jag kommer hem från jobbet kl 14,00 gissa vad vi ska göra då?.
JAAA Vi ska åka till husvagnen..
längtar längtar längtar.


gud vad stor han blir våran lilla Wille. de är verkligen NU som även jag ser att han verkligen växer. 
mamma älskar er mina goa pyamas killar. ..

image4

Kommentarer
Postat av: EmmaPQ

Åh hjälp, vilken gullig bild! Oerhört söta ungar du har!

Ha en bra dag!

2008-05-22 @ 10:34:48
URL: http://emmapq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0