Grattis min älskade Wille på 1års dagen.

Idag så är de en STOR dag, en jätte stor dag. De är Willes 1års dag. Och ni som har barn ni vet hur stort de här är. Eller så är de bara jag som föstorar upp detta.
Med den här dagen ska iallafall vara helt perfekt.
Jag var uppe igår till 22,30 och gjorde tårtor. och nu ska jag fortsätta att baka.
Kommer att uppdatera under dagen.

Willes tårtor.


Willes 1års dag belv en jätte bra dag.
Många gäster och fina paket.  

 


Tidningsbilden.


                           Idag fyller jag år YEEEE


                   Första gästerna var Lucas och Kajsa.

                                                                                                               Go Lucas 


         Alfons tog med Lucas på en rundtur i huset...  HAHA..


                 Stort paket från mamma, pappa och Alfon



              Som sagt många paket blev de..



                    Och så klart egen tårta att få äta helt själv.  mums



                                       Första fika svängen...

 

                          Fika är gott tycker Lucas och Alfons.



                                  Wille fick en fin bil av Farfar och Eva.



                         Se så bra de blev efter mekandet.


                      Wille med nya pyamasen och nya leksakerna..


               Fler gäster




I år blev den 18 sep en mycket trevligare och roligare dag än vad de var för ett år sedan. Självklart så var de en av mina lyckligaste dagar för jag/ vi ficke en son till. Men vi får inte glömma de faktum att Wille faktisk kom till världen hela 3 månader förtidigt, och att de var inte alls självklart att han skulle överleva.
Men tack och lov så  gjorde han de. Och Wille har även klarat andra prövningar som RS-virsu och överlevt de oxå.
Wille är helt klart den starkaste och envisaste lilla kille jag känner och jag beundrar hans styrka och vilja.
                                  JAG ÄLSKAR DIG MIN LILLA WILLE!
och grattis på födelsedagen.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Han har blivit en stor o stark kille Wille :D.. o Alfons o Wille är så otroligt söta måste jag bara säga :)

2008-10-16 @ 23:01:47
URL: http://truelovemate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0